خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/22 - 13:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو هیئت رئیسه فراکسیون جبهه مقاومت:

دیپلماسی پارلمانی به یاری ملت یمن می آید

عضو هیئت رئیسه فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس گفت: دیپلماسی پارلمانی به یاری ملت ستم دیده و مظلوم یمن می آید و از رفع حصر و فشار بر آنها حمایت می کند.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روی دیپلماسی پارلمانی با توجه به شرایط و مختصات خاص خود حساسیت کمتری وجود دارد لذا از این ظرفیت برای یاری ملت یمن باید استفاده کرد.



وی افزود: باتوجه به بدعهدی های جبهه سعودی-عربی علیه ملت مظلوم یمن و محرومیت مردم یمن از حداقل حقوق انسانی و بشری مانند استفاده از امکانات  بهداشتی و درمانی بر اساس قوانین بین المللی باید از همه ظرفیت ها در مسیر احقاق حقوق مردم مظلوم استفاده کرد.



نماینده مردم گرگان تاکید کرد: گروه های مقاومت یمن آرام آرام و با به کارگیری توان داخلی توانست صف دشمنان تا دندان مسلح را در هم بشکند و به مراکز حساس ائتلاف و فرودگاه ها و تاسیات نفتی عربستان حمله کند و این باعث تقویت روحیه مجاهدان انصارالله شد.



وی ادامه داد:این پیروزی ها ارزیابی دشمنان مقاومت را برهم ریخت و برنامه های آنان را تغییر داد و آنان را مجبور به گفت‌وگو کرد و نشان داد مقاومت جبهه سعودی را که با حمایت تجهیزاتی آمریکا همراه بود شکست داده است ولی مردم یمن در این مدت آسیب زیادی دیده اند و متجاوزان باید این خسارات را جبران کنند و محاصره ظالمانه را پایان دهند. /



پایان پیام.

  • کد خبر : 321042
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار